In de transformatiefase zorgen we dat plannen van het papier komen. Hierbij passen we bewezen werkmethodes toe, zetten we digitale samenwerkingstools in en staat altijd de (interne) klant centraal. We gaan aan de slag met de mensen die verantwoordelijk zijn voor uitvoering en creeren alignment en een werkritme binnen de teams. We werken iteratief, valideren aannames en verbeteren wat beter kan. Wat resulteert zijn (digitale) producten, diensten en processen, die aansluiten bij de behoeften van de klant. Gedurende het proces is de ambitie onze gids, houden we korte termijn doelstellingen op de radar en monitoren we voortgang.

Voorbeelden van hoe wij transformaties vormgeven en versnellen

Operatiekamers sneller open door validatie in 1 dag

Interflow realiseert, beheert en valideert o.a. cleanrooms en operatiekamers. Tijdens de validatie van een operatiekamer is de OK tijdelijk buiten gebruik. Aangezien Interflow ernaar streeft haar dienstverlening continue te verbeteren en validatie een belangrijke driver voor groei is, heeft de onderneming geinvesteerd in de schaalbaarheid van deze activiteiten. Als onderdeel van het groeiprogramma is een webapplicatie ontwikkeld waarmee het validatieteam nog dezelfde dag rapportages kan opleveren aan de klant. De OK kan hierdoor sneller weer in gebruik genomen worden!

Verbeteren vastgoedbeleving en digitale transformatie gebouwservices door ontwikkeling Smart Building startup

Als uitkomst van het strategieprogramma met SunriseCompany, werd de opkomst van big data en IoT geidentificeerd als mogelijke kans voor BAM FM. Er zit echter nogal een stap tussen ‘iets doen met big data’ en creeeren van meerwaarde voor de klant. Vandaar dat een innovatieproject is opgestart, gericht op de ontwikkeling van Smart FM serviceconcepten. Als vervolg hierop is in opdracht van BAM Gebouwservices een corporate startup gestart, ten behoeve van ontwikkeling van smart building services en digitale transformatie van beheer- & onderhoudsprocessen.

Verbinden vraag & aanbod kantoorruimte

In 2011 onstond het idee om een digitaal platform te ontwikkelen, waarop kantoorruimte gedeeld kon worden. Onder invloed van de crisis besloten grote organisaties hun vastgoedportefeuille terug te dringen. Tegelijkertijd was er een toename van startup activiteit en werden leegstaande panden herontwikkeld tot deelkantoren. Het DeskMatch platform verbindt aanbieders van kantoorruimte en flexwerkers op zoek naar de leukste, voordeligste, meest inpirerende werkplekken.

Vrijblijvend sparren over uw kansen door (digitale) innovatie?
Bel: 020 215 70 32
Contact